FAQ

NEBOJTE SE ZEPTAT

NEBOJTE SE ZEPTAT

Milí zákazníci,

na této stránce najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. V navigaci si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá. Dozvíte se, jak nakupovat na našich stránkách, jak se zorientovat ve velikostních tabulkách, jaké výhody přináší věrnostní program, jaké jsou možnosti dodání zboží, jak uplatnit slevový kupón nebo jak postupovat, když máte zájem o výrobu cyklistického oblečení na míru. Nechybí ani návod, jak vyměnit / vrátit / reklamovat zboží.

  • Nejjednodušší a nejrychlejší cesta je on-line přímo přes náš e-shop. V případě, že potřebujete poradit nebo se vyskytne technický problém, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního centra, které je Vám k dispozici v pondělí až pátek v době od 9:00 do 16:00.

  • U každého produktu máte přímo k dispozici online e-kalkulačku velikosti, do které jen pohodlně zadáte Vaše míry. Pokud si nebudete jisti, můžete se obrátit na naše kontaktní centrum, rádi Vám v tomto směru poradíme.

  • Hobby dresy / kalhoty jsou zákazníky nejoblíbenější a doporučujeme jejich koupi sportovcům, kteří ročně najedou méně než 3000 km. Hobby kalhoty obsahují gelovou vložku a dres / kalhoty jsou složeny z polyesteru a elastanu.
    Profi dresy / kalhoty jsou vyráběny profesionálními výrobci sportovního oblečení a jsou složeny z nejmodernějších materiálů a technologií. Doporučujeme je proto jezdcům nad 3000 km ročně.

  • Cyklistické oblečení, které je ojedinělé a máte o něj zájem, se budeme snažit s našimi výrobci dodat dle Vašich očekávání. Stačí nám poslat e-mail na adresu info@holokolo.cz s požadavkem a náš zákaznický servis Vás bude následně kontaktovat s nabídkou.

  • Zboží budete mít doma následující pracovní den, nejpozději do dvou pracovních dnů. Dodací doba pro profi sety je 5-8 pracovních dnů od přijetí platby, resp. potvrzení objednávky na dobírku, ale může to být i dříve.

  • Pokud máte zájem o změnu položek ve vaší objednávce, o úpravu kontaktních údajů nebo o její zrušení, prosíme, abyste naše zákaznické centrum co nejdříve kontaktovali. Po odeslání zboží již bohužel změny v objednávce nelze z naší strany provést.

  • Ano, nepasující oblečení můžete vyměnit (v souladu se Zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku) nebo odstoupit od kupní smlouvy a to bez udání důvodu ve lhůtě 30 dnů od doručení objednávky. Při výměně nebo vrácení zboží postupujte prosím přes naši online výměnu.

  • Zboží spolu s vyplněným průvodním dopisem nám zašlete doporučeně (ne na dobírku) na adresu:
    Zásilkovna.cz
    ID: 904 81 768
    U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice

    V průvodním dopise uveďte jméno a příjmení, na které byla objednávka vytvořena, číslo objednávky a důvod reklamace. Reklamace vyřizujeme do 30 dnů. Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů.

  • Výměny / vrácení / reklamace zboží nám prosím zašlete doporučeně (ne na dobírku) na adresu:
    Zásilkovna.cz
    ID: 904 81 768
    www.holokolo.cz
    U Arborky 696 
    190 15 Praha – Satalice

  • V případě Vaší objednávky nad 2000 Kč je poštovné zdarma. Můžete si vybrat mezi kurýrní službou nebo odběrným místem Zásilkovny. Pokud bude Vaše objednávka v hodnotě pod 2000 Kč, bude k ní připočteno poštovné dle našeho aktuálního ceníku dopravy.

  • Pokud skutečně dojde k takové situaci, máte možnost zboží na Vaše náklady vrátit do 14 dnů po jeho obdržení. Zboží musí být schopné následného prodeje, to znamená: zabalené v originálním obalu, s originálními štítky, nenošené a nepoškozené. Prosím, použijte přímo naši online výměnu.

  • Rozhodně ano.
    Jste rekreační cyklisté a toužíte se cítit jako profesionálové? Jste profesionálové a dbáte na špičkovou kvalitu a komfort při jízdě? Nahlédněte do našeho širokého produktového portfolia a vyberte si dresy / kalhoty / doplňky v prémiové kvalitě PRO nebo ELITE RACE z prvotřídních materiálů. My Vás oblečeme a Vy podáte výkon!