• Dodání do 1-2 dnů
  • Vrácení do 31.1.
  • Doprava zdarma od 1899 Kč

Vrácení / Reklamace

Jak postupovat při vrácení zboží?

Každý kupující má právo na odstoupení od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží.

  1. Přihlaste se prosím do naší Online změny objednávky pomocí Vaší e-mailové adresy a čísla Vaší objednávky. Zobrazí se Vám položky Vašeho nákupu a možnost vybrat vrácení dané položky. Vypište důvod vrácení zboží spolu s Vašimi bankovními údaji, na které Vám zašleme peníze zpět do 30 pracovních dnů od doručení Vámi vráceného zboží.
  2. Po odeslání online žádosti Vám bude na e-mailovou adresu doručeno potvrzení o evidenci Vašeho požadavku. Prosíme Vás, abyste si dané potvrzení vytiskli a fyzicky jej vložili do balíku se zaslaným zbožím.
  3. Zboží nám můžete vrátit poštou (doporučeně) na adresu  HOLOKOLO (prodejna), Pri vinohradoch 9797/269A, 831 06 Bratislava, Slovensko. anebo prostřednictvím Packety (Zásilkovny). Při odevzdávaní balíku v Paketě (Zásilkovně) sdělte náš vratkový kód: 904 81 768. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.
  4. Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. V opačném případě můžeme z vrácené částky srazit takto vzniklou škodu.
  5. Po obdržení Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailem informovat o procesu storna zaslaných položek.
  6. V případě, že Zákazník odstoupí od Kupní smlouvy v části a zboží bylo zakoupeno během speciální akce podmíněné hodnotou objednávky nebo počtem produktů v objednávce, je povinen vrátit celou objednávku nebo Prodávající vrátí Zákazníkovi, odpovídající část kupní ceny za Zboží, sníženou o částku která se rovná výši slevy vzniklé použitím dané speciální akce.

Při nákupu nad 1899 Kč je doprava ZADARMO. V případě, že po vrácení zboží objednávka více nedosahuje výše 1899 Kč, stejně jako při vrácení celé objednávky, se suma určená na vrácení sníží v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami o náklady na doručení ve výši 99 Kč v případě doručení kurýrem, nebo 49 Kč v případě vyzdvihnutí balíku z výdejního místa Packeta.


Přímá výměna zboží

Chceme, abyste v novém oblečení mohli jezdit co nejdříve. Přímá výměna zboží proto není možná. Pokud Vám produkt nesedí, vytvořte si novou objednávku a nevhodný produkt nám do 30 dní od objednávky zašlete zpět - prosím postupujte podle návodu "Jak postupovat při vracení zboží?"


Jak postupovat při reklamaci zboží?

Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů, kdy může zákazník reklamovat kvalitu a funkcionalitu zakoupeného zboží.

  1. Přihlaste se prosím do naší Online změny objednávky pomocí Vaší e-mailové adresy a čísla Vaší objednávky. Zobrazí se Vám položky Vašeho nákupu a možnost výběru reklamace dané položky. Vypište důvod reklamace zboží.

  1. Po odeslání online reklamace Vám bude na e-mailovou adresu doručeno potvrzení o evidenci Vašeho požadavku. Prosíme Vás, abyste si dané potvrzení vytiskli a fyzicky jej vložili do balíku se zaslaným zbožím.
  2. Zboží nám zašlete prostřednictvím Zásilkovny. Při odevzdávaní balíku v Zásilkovně sdělte náš vratkový kód: 904 81 768. Na základě uvedeného kódu Vám bude vytištěn štítek, který se nalepí na balík a balík bude následně zaslán na naši pobočku.
  3. Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailem informovat o reklamačním procesu. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.

Náklady za odeslání nového produktu a náklady spojené s reklamací ze strany zákazníka hradí v plném rozsahu prodejce, pokud je daná reklamace oprávněná.