Výměna / Vrácení / Reklamace

Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Každý kupující má právo na výměnu zboží / odstoupení od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží.

  1. Přihlaste se prosím do naší Online změny objednávky pomocí Vaší e-mailové adresy a čísla Vaší objednávky. Zobrazí se Vám položky Vašeho nákupu a možnost vybrat si výměnu velikosti nebo vrácení dané položky. Vypište důvod výměny / vrácení zboží spolu s Vašimi bankovními údaji, na které Vám zašleme peníze zpět do 14 pracovních dnů od doručení Vámi vráceného zboží.
  2. Po odeslání online žádosti Vám bude na e-mailovou adresu doručeno potvrzení o evidenci Vašeho požadavku. Prosíme Vás, abyste si dané potvrzení vytiskli a fyzicky jej vložili do balíku se zaslaným zbožím.
  3. Zboží můžete vyměnit / vrátit prostřednictvím pošty nebo kurýrních společností, pošlete nám jej prosím doporučeně na adresu: Zásilkovna.cz, ID: 904 81 768, holokolo.cz, U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice. Uschovejte si doklad o zaslání zboží (např. podací lístek).
  4. Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. V opačném případě můžeme z vrácené částky srazit takto vzniklou škodu.
  5. Po obdržení Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailem informovat o procesu výměny nebo storna zaslaných položek. Doba výměny zboží je závislá na aktuálních skladových zásobách (max. 14 pracovních dnů). Pokud máme zboží na skladě, požadovanou velikost zasíláme obratem. Pokud zboží ve Vámi požadované velikosti bude vyprodáno, naše zákaznické centrum Vás bude o tom co nejdříve informovat. O odeslání nového zboží zpět k Vám budete informováni e-mailem.
  6. Náklady za odeslání vyměněného produktu hradí v plném rozsahu zákazník. Pokud je vrácení zboží způsobené chybou prodejce, náklady spojené s vrácením zboží hradí prodejce.

V případě vrácení zboží v 30denní zákonné lhůtě, kdy je celková hodnota objednávky zákazníka po vrácení části zakoupeného zboží nižší než 2000 Kč (což je minimální hodnota objednávky, kdy e-shop garantuje doručení zdarma), budou zákazníkovi náklady na vybraný typ přepravce dodatečně dofakturovány.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců ve smyslu platných právních předpisů, kdy může zákazník reklamovat kvalitu a funkcionalitu zakoupeného zboží.

  1. Přihlaste se prosím do naší Online změny objednávky pomocí Vaší e-mailové adresy a čísla Vaší objednávky. Zobrazí se Vám položky Vašeho nákupu a možnost výběru reklamace dané položky. Vypište důvod reklamace zboží.

  1. Po odeslání online reklamace Vám bude na e-mailovou adresu doručeno potvrzení o evidenci Vašeho požadavku. Prosíme Vás, abyste si dané potvrzení vytiskli a fyzicky jej vložili do balíku se zaslaným zbožím.
  2. Zboží nám zašlete doporučeně prostřednictvím pošty nebo kurýrních společností na adresu: Zásilkovna.cz, ID: 904 81 768, holokolo.cz, U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice. Uschovejte si doklad o zaslání zboží (např. podací lístek).
  3. Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás e-mailem informovat o reklamačním procesu. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění.

Náklady za odeslání nového produktu a náklady spojené s reklamací ze strany zákazníka hradí v plném rozsahu prodejce, pokud je daná reklamace oprávněná.